Prvo: Krevet ili postelja u kojima niko ne spava duže vremena, kako to stoji u pouzdanim predajama od Poslanika, s.a.v.s. (bilježi Muslim). Zato je potrebno, kada nakon dužeg vremena neko želi spavati u takvim posteljama, da se prouči nešto iz Kur’ana ili neka sunetska dova.
Drugo: Mjesto obavljanja nužde. Zato Poslanik, s.a.v.s., u vjerodostojnim predajama preporučuje da se prije ulaska zatraži utočište kod Allaha, dž.š., riječima : Allahumme inni euzu bike minel- hubusi vel- habais (Allahu moj, prizivam Te protiv zla šejtana i šejtanica – bilježi Buharija). Također, na takvim se mjestima ne govori, ne pjevuši, ne koristi mobitel ili neki drugi uređaj, nego se obavi potreba i odmah izađe.
Treće: Odjeća koja se dugo ne oblači, a na što ukazuju predaje od Poslanika, s.a.v.s. (El-Mu’džem el-esvat, Taberani). Zbog toga je lijepo po takvoj odjeći povremeno poprskati malo učene vode ili prije oblačenja proučiti koji ajet ili dovu.
Četvrto: Kuća u kojoj su figure živih bića ili pas (bilježi Buhari i Muslim). Allah zna, možda se hadis odnosi i na slike živih bića pa je bolje i to izbjegavati. Kur’anska uputa, praksa Poslanika, s.a.v.s., i ponašanje prvih generacija jeste skrivanje dobrih djela jer je to bliže iskrenosti. Što se više kriju dobra djela i manje ih izlažemo javnosti, to je veća šansa da kod Uzvišenog budu primljena i obrnuto. Ko prati društvene mreže, lahko primijeti pojavu da se, pod plaštom ukazivanja na Allahovu moć i veličinu, ustvari želi pokazati svoja veličina, svoji uspjesi i svoji proizvodi.